Merhaba kizlar alfamet tansiyon ilaci kullanan varmi gebelikte kullaniliyomus faydasini gördunuzmu benim ilk gebeligimde tansiyon dan dolayi gebelik zehirlenmesi yaşamiştim ikinciyede ayni durumdayim tansiyon sorunum olustu uzun zaman dir olmuyordu 29 nisandan ihtibaren tansiyonum cikmaya basladi hergun ecoprim kullaniyordum ama onunda faydasimi gormedim dahiliyeci doktorum alfamet ilaci yazdi 29 +1 Haftaligiz bu arada