Oozgn ya masaklah adıyla büyüsünler insallah 💖 bnımde oglum var adını babası buldu begendım bende koyduk, simdi Allah izin verırse bı kızım olacak ama kız ısmı yok☺️ alya istiyordum bnde ama kırmızı odada isim bayagı anıldı bnde vazgectim cok duyunca sogudum. Bakalım ne olacak isim 😍