Demetkan Kızlar selam 11+2 deyim 2 gün önce Dr %80 belli dedi cinsiyet partisi yapacağım için söylemesini İstemedim 🐥☺️ Erken değil mi aynı durumu yaşayan var mi 10 gün sonra 2 li test için gideceğim ozaman cinsiyet %100 belli olacak dedi 😳 kafamda deli sorular help me🤯💕Ultrason fotoğraflarımı Da ekliyorum Teşekkürler https://resimyukle.io/r/nMm6mSopTB https://resimyukle.io/r/IUfYxKNAQQ https://resimyukle.io/r/JWnMtGY6P9
Minikim14 Demetkan erkek belli eder ama yanılm payı yüksek o haftada bı hafta sonra gdın daha net olur sizin için
gizemozdemir90 Demetkan cinsiyet partisi yapcaginiz icin ogrenmek istemiyorsunuz sanirim. Buraya da yuklemeyin bence fotograflari cunku anlayanlar olacaktir😊
Demetkan kukiveannesi söylemesini istemedim çok erken çünkü ayrıca da parti yapıcam söylemesini istemedim🤗
Demetkan Minikim14 teşekkür ederim 16 dan önce çok erken geldi bizim cinsiyet partisi tersi çıkabilir 😂10 gün sonra gideceğim burdan da yazarım 🥰
Demetkan gizemozdemir90 heheh haklısın canım😂 Ama görüntüleri paylaşayım belli eder mi ki şimdiden diye aynı durumu yaşayan var mi diye attım 🥰
Yc0125 Demetkan Bende ilk hamileligimde oğlum olduğunu öğrendiğim de 11 haftalık di.erkekler kendisini belli eder yani bende oyle olmuştu hakkında hayırlısı inşallah kuzum
Melikecskn2303 Bizede o haftalarda erkek demişlerdi 20. Haftaya kadar erkek dedi 3 farklı doktor ama kız cıktı hemen parti yapmayın bence biraz daha bekleyin emin olin derim
Demetkan Melikecskn2303 bunu öğrenmem çok iyi oldu kesinlikle beklemek mantıklı çok teşekkür ederim ☺️ 💓
Demetkan Yc0125 kendimi kıza o kadar hazırladım ki ben parti bahanesi diye baya erteleyeceğim bu gidişle sanırım🥰 amin canım teşekkür ederim 🤩🙏🏻
kukiveannesi Demetkan aa pardon şimdi anladım 🙈 daha çok erken net belli olmaz diyecektim bana bu hafta da net erkek doktorum ama kız olduğunu öğrendik o yüzden sordum özellikle 🥰
Balonnnnn Demetkan 12. Haftada belli olmuştu bizim erkek demişti dr hala erkek yanılmadı. Olabiliyor demek ki . Ama farklı da çıkabilir.
Demetkan Balonnnnn sizinde çok erkenden görmüş doktor 💓acaba tecrübeye mi bağlı 16 ya kadar bekleyen Dr neden bekliyor Merak ediyorum 🙄
MelisaMila Demetkan Bende şuan 11+4 üm. Cuma günü ikili test için gideceğim. İnşallah bizimki de gösterir kendini :) Merakla bekliyoruz
Demetkan MelisaMila ayy resmen aynı günlerde hamiş kalmışız🥰💓benim ki inanılmaz hareketliydi bu kadarını beklemiyordum heryerini gördü doktor inş seninde öyle olur 🤩
Demetkan MelisaMila inşallah canım valla benimki sürekli hareket ediyordu her yerine baktım dedi doktor darısı size 🙏🏻💓
MelisaMila Demetkan İnşallah bakalım heyecanla bekliyoruz.4 hafta çok uzun bir süre insan telaşlanıyor iyi mi sağlıklı mı diye 😊
Balonnnnn Demetkan pozisyon uygun olmuyor genel de yoksa kafa kemik yapısından bile bazen şak diye anlıyorlar 😊
kukiveannesi Demetkan benim doktorum 16 yı bekle dedi ben çok ısrar ettim 13 de erkek net desi pipi gösterdi fln geçen hafta kızımız olcağını öğrendik ben sana acele etme demiştim klitoris önde olduğu için erkek sanılabiliuor dedi 🤗