29+1 im. Başından beri araştırma hastanesi servet beye gidiyorum. Donanımlı bir hoca.bana güven veriyor memnunum. Doğumu da kendisi yaptıracağını bu güne kadar hicbir hastasını (ACIL durumlar olmadikca) yarı yolda bırakmadığını söyledi. Benim için bu çok önemliydi.yola çıktığım doktor ile doğumu gerçekleştirmek. Bakalım nasıl olacak