Merhaba kızlar bugün itibariyle 40 hafta bitti . Bugün doktorum bir haftaya kadar bebek gelmezse rahim ağzı yumuşatan fitille doğumu başlatacağını söyledi. Sancım var arada çok güçlü değil maalesef. Sizin deneyimlerinizi merak ediyorum bu rahim ağzı yumuşatıc fitille ilgili tecrübeleriniz var mı varsa nelerdir 😊lütfen bilgisi olan yazsın 🥰