Ayisigi45 ben 3 gün önce yaptım negatif çıktı çok üzülmüştüm adetimi 1 gün geçince yaptim pozitif çıktı. Bence acele etmeyin sonra üzülürsünüz. En iyisi adet geçince yapmak. Geç döllenme olduğu için bazen adeti geçince yapınca da çıkmıyor. Hatta gidip kan verin bence en kesin sonuç o 😊