Elifco Nilcee nst sonuçlarım iyi değil canım kalp atışı çok şükür normal ama hareket etmediği için riskli buldu doktorum
Bsrakmn Elifco aynı durum bende de mevcut ☺️az evvel doktordan geldim haraketleri çok azaldı dedim 39.hagtaya girdik bugün dedim cuma tekrar gel sık takip etmemiz gerekiyor artık dedi
-Kbra8- Elifco ayyy canım benim. Riske atmak istememiş demek ki doktorun. Aklındaki sezeryan mıydı yoksa zorunlu sezeryan mı yapalım dedi. Şimdi minik kuş kollarındadır inşallah sağ sağlam. Dua ediyorum sana canımm 🌺😍👶🏻😍
Elifco Nilcee doğurduuumm çook şükür kızlaarrr rabbim size de nasip etsin çok güzel bir duygu gerçekten ikimizde iyiyiz çok şükür 🥰🥰
Nilcee Elifco bnde salı günü ola am inşallah bnada anlat korkuyorum belden uyusmalındedi Allah bagıslasın minnak bebegini🧿🧿🧿🧿🧿
mucizemARAS Elifco kaç kiloydu bebeginiz benim 3000 kilo şuan aşırı kilosu yok hareket azlıgının sebebi çok kilo alıp yerinin daralması degildir diyorum
mucizemARAS Elifco sag salim büyüsün gözünüz aydın darısı bizlere olsun bende bu hafta ne canımı acıtmasını ne öyle aşırı hareketini hissetmedim çok derinden cok az hareket hissettim yarın 39 oluyoruz salı haftalık randevum bu gün gitsemmi bilemedim