Ecrinnur123 Kızlar 33. Haftamdayım eşim cuma günü memlekette gidelim diyor bende gitmek istiyorum ama biraz tedirginim kendi arabamız ile gidicez on saatlik yol bir hafta kalıp dönücez döndüğümde 35 36 haftalık olucam bir şey olur mu sizce
Dilekcnkn Ecrinnur123 Doktorunuza danışın dinlene dinlene giderseniz sanmıyorum birşey olsun ama yinede doktorunuz bir sorun olmaz derse giderseniz ☺️
Vera18 Ecrinnur123 2 saatte bir arabadan çıkıp 5 dk bile olsa yürüyün. Sıkıntılı bir durum yoksa ve doktorunuz izin veriyorsa gidilebilir 😊
Gozdecaner Ecrinnur123 düzenli olarak benzin istasyonlarında durup yürüyüş yapıp belinizi rahat tutarsanız bir sıkıntı olmaz dik oturmaya özen gösterin 🌸
Ecrinnur123 Arayıp sorucam da bakalım inşallah bir sıkıntı olmaz🙏 bayramı tek başımıza geçirmek istemiyorum 😏
Ecrinnur123 annesininpirensesi izin belgesi aldık canım bide köye gidicez zaten sıkıntı olmaz inşallah