Merhaba anneler ☺️ ben 25 haftalık hamileyim şuana kadar hiçbir riskim olmadi çok şükür bu şekilde de devam eder ve sağlıklı bir şekilde oğlumu kucağıma alırım inşallah . Size sormak istediğim şey bebegim aslında olması gereken yerde ama bazen vajinama o kadar çok yakın hissediyorum ki anlatamam sanki çok asagidaymis gibi bazen de resmen idrar torbama basıyor itiyor aşağıya doğru bu şeklide yaşıyan varmı acaba normal mi vajinamda hissetmem