mmk01 canım bunu muhasebeci hallediyor. Sgk ya bildirimini o yapıyor. 32. Haftalıkken doğum iznine çıkmıştım o raporumu da doktorum verdi. Muhasebeye gönderdi. Kimi doktor eline veriyor kimisi muhasebeye kendi mail atıyor. Kalanını onlar hallediyor. İş yerine göre değişiklik gösterebilir bu olaylar. Benim çalıştığım aile şirketimiz olduğu için bir çok şeyi muhasebecimiz hallediyordu veya o yönlendiriyordu beni. Bu konuyu en iyi muhasebeye sorabilirsin. Doğumdan sonra alacağın ücret içinde onlar yardımcı oluyor.