Burcuckmk Sidar21 34+3 teyim canim hala kendimi yorunca bi sure haraket etmiyor korkma ters bisey olsa anlarsın zaten
kucuktosbik27 Sidar21 yorulduğun için canım bebek hareket ediyor ama anne bunu hissedemiyor uzan bütün gün birşeyler atıştır başlar kıpırdanmaya hiç tedirgin olma hepimiz yaşadık bunları☺️
Ipekbocugu Sidar21 diğer yorumları okumadım ama bebeğe enerji verecek bir şey yiyip içip sola yatıyorsun 1 saat içerisinde 3 kez hareket ediyorsa tamamdır sorun yok. Meyve suyu yada çikolata olabilirmiş. Ayşe hemşirenin şu videosunu izleyebilirsin.
Denizcyc Sidar21 bir sorun olsa daha farklı belli olurdu büyük ihtimalle. Böyle hareketleri bazen hissetmemek çok normal. Ben de panik yaptım ama boşunaymış. Bebeğim sapasağlam duruyor. Artık anneyi hayatımız endişelenmekle geçecek maalesef.😊
Besteblgn Tatlı bişeyler ye mesela çikolata üzerine bir bardak su iç sola yat canım bekle doktorum öyle demişti bana bir ara bende hissetmemiştim
Sidar21 Besteblgn denemedigim şey kalmadı ben şuan yorgunluktan ayağa kalkamıyorum büyük ihtimalle oda yordun düştü yoksa başka belirtiler de herhalde