Kbrarn1 40+1 den selamlar sanırım Mayıs bebekleri bizi bayağı bekletecek , hiç belirtim yok hanımlar sadece bel ağrım oluyor. Sizler nasılsınız?😊
3prensesannesiii Kbrarn1 Ben de o haftaları görür müyüm acaba ? Genelde 35-36 gibi doğum yapıyorum 😞31+5 oldum inşallah bu sefer zamanında doğar bebişkom
paradiseeeeee Kbrarn1 valla benim 3 gündür kalça mı bel mi ne agrım var 11 de sezeryan olucam inşalalh aöa agrılarım çok valla tahmin falan kıçım basım bi yerim tutmuyor 😂 maşallah sana o zaman 37.4 bu arada
Hey123 Ben buğun tam 36 oldum. Hiçbir şikayetim olmadı bu zamana kadar. Ama iki üç gündür azcık ayakta kalayım hemen bel ağrım oluyor bende hemen uzanıyorum geçiyor. Benimde mi yaklaşmış doğumum acaba
Kbrarn1 İnsan zaman geçtikçe hemen gelsin istiyor sonra bebek zamanını daha iyi bilir diyor. İnşallah hakkımızda hayırlısı olur. İlk doğum olacağı için ayrı bir heyecan var sağlıkla kavuşalım
ddm Bende 40 haftalik oldum uyku yok dün gece soğuk soğuk ter döktüm. Üç atlet degistim resmen nefes darlığı desen çabası
Taze-Anne28 Kbrarn1 39+4 üz dünden beri hafif bi ağrı var tuvalet ihtiyacı gibi bi his. O yüzden bu haftadan umutluyuz 😃 bide haftasonu kadir gecesi sonraki günde anneler günü. Eğer şimdi doğarsa çok güzel zamanlara denk geliyor 😊
Aysegultkk Kbrarn1 37+3 ve sankii artık zaman geçmiyor günler azaldıkça ben daha da çok sabırsızlaşıyorum bel ağrısı kasık ağrısı var haftaya kontrolüm var bakalım ne durumda artık keyifleri ne zaman isterse o zaman gelecekler😂
lifeofmybaby Kbrarn1 37+3 haftalık olduk sancı var ama açılma vs yok bekliyoruz bakalım ne zaman gelicek sıpa🥰🥰