Esraadem 32 ye giricem . Aşırı halsizim ya sürekli yatmak istiyorum yemeği bile zor pişiriyorum , aradada bir sıkıntı basıyor bide Antalya sıcağı bir yandann üstüne birde mide ağrısı ve kıramp . Çok kötü durumdayım ya . Bu haftalarda böyle olan varmı