BadeLebiss Kızlar acilll 24 haftalık oldum bugün sabah kasık ağrısı ile uyandm ikinci gebeliğim sezaryen doğum yaptım ilkini erken doğum yaptım gecermi kasık ağrısı
RuyasMom2 BadeLebiss çok geçmiş olsun bilemedim benim de ilk gebeliğim genelde adet sancısı gibi oluyor inşallah önemli birşey değildir siz yine de doktoru bilgilendirin en iyisi