Elif0601 36+5deyim gebelik zehirlenmesi olduğu için acil sezeryan a alıncam dua edin küvöze girmesin bebeğim 😔
Ummuomerhattap Elif0601 rabbim yardımcınız olsun inşallah kolaylıkla atlatırısınız canım ya♥️ . Nasıl anlaşıldı belirtisi neydi müsaitseniz bilgi verirmisisniz ?
Dadas Elif0601 rabbim yar ve yardımcınız olsun sağlıcakla alırsınız inşallah cennet kokuluyu kucağınıza🤲🤲🥰🥰
Aycha Elif0601 Allah acil şifalar versin, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alıp, güle güle büyütün inşallah.
Ahsen007 Dualarımız sizinle girmez inşallah iyi düşünelim ☺️görümcem geçen hafta doğum yaptı 36-6 oda acil sezeryan ertesı gün çıktılar hastaneden sıkıntısız inş sizde öyle olursunuz
Elif0601 Minnosunannesiii tansiyon yüksek çıktı idrarda pretein kaçağına baktılar protein çıktı zehirlenme başlamış böbrekleri tahrip ediyomuş
ozlmm123 Elif0601 Rabbim yardımcın olsun canim umarım girmez girse de korkma çok az durur sağlıklı doğur gel bize.dogum hikayeni.anlat insallah
Elif0601 Buket1906 yok başka belirti rutin kontrole gelmiştim normalde düşük çıkardı 11 7 falan şimdi 14 10 çıktı tansiyon baya beklediler ölctğler sonra idrara baktılar öyle