Merhaba hanimlar idrar ve kan tahlili verdim cuma gunu sonucunu henuz gsteremedim doktoruma ama saglik ocagindaki ebe me gosterdim oda idrarinda kan cikmis bi doktoruna gster dedi ama benim her hangi bi sikayetim yok idrar yollarimdan benim gibi boyle olan varmi acaba her hangi bi sorun olur mu 33 haftaligiz bebişimle 😊