Merhaba bende 35+4 nasipse ama kontrolum perşembe günü tam 36 da ❣️🐥
Karın sertleşmelerim bel agrım oluyor bazen kasıklarımda da sızı
Birde ellerim şişiyor sabah uyanınca 1nsaat agrıyor. Şimdilik iyiyim sadece ağırlaştık baya 🧿😀Allah Sag salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa