Ayskem ben 31+1 deyim canım bayramdan sonra yapmayı düşünüyorum sanki çok erken yıkayıp dolaba yerleştirince bi daha tozlanacak yıkamak zorunda hissedeceğim gibi geliyor. O haftalarda düşündüm ama yapmamıştım . Yine senin kararın ama çok şükür o kadar ağırlaşmadım yapabilirim yani 35 e yakın yapmak daha yerinde olacak bence