Berfin44 Kizlar adetim 2 gün gecikti dun test yaptim pozitif cikti ama bugun az once lavboya gittim pembemsi kirmizimsi akinti gibi kan geldi neden olmus olabilirr bu arada 4 ay once 1 kurtaj olmustum
2melekannesi_ Berfin44 yerleşme kanaması da olabilir kimyasal gebelik de geçiriyor olabilirsiniz bir acile gitmenizde fayda var
Mom850 Berfin44 pozitif testini atar mısın merak ettim yerleşme kanaması olsa şuan mi olurdu bilemiyorum
Berfin44 greybrde akinti seklinde pembemsi hafif kirmizi gibi cok uzuldum suan agladim resmen insallah bu kez bisey olmaz esimi hatta gonderdim erken gebelik testi almaya 1 test tek yapmistim cunku pozitif cikmisti bugun tekrarlicam insallah kanamam olmaz tutae
2melekannesi_ Berfin44 o zaman daha da önemli bu durum vakit kaybetmeden acile gidin bence Rabbim yine aynısını yaşatmasın inşallah🤲🏻
2melekannesi_ Berfin44 önlem amaçlı iğneye de başlatıyorlar genelde ama başka doktora da görünün olmazsa gerekli önlem alınsın Allah korusun sonra siz üzülmeyin.🤲🏻
Momsmoms Berfin44 yerleşme kanamasıdır benimde öyle olmuştu kırmızı bir kan değilse korkmayın ama tabiiki kontrole gidin :)
Berfin44 Mom850 simdi bir test daha yaptim az once attigim test 1 mayista yapmisti o cok cok silikti bekledi oyle koyulasti simdi erken gebelik testi yaptim atiyim bi bakin kizlar