fatma_sahin ZumrutHanim benimkide bu aralarda hatta biraz daha yüksek galiba pregostan 100 mg verdi ağızdan ama çok baş dönmesi yapıyor oda
ZumrutHanim Esrakuku tiroid bezlerime dokununca aciyor bunu doktora sordum ultrasonla bakti lenf nodulu minik bezelerin var disinmi curuk dedi hafif bi curugum vardi yaptiramadan gebe kaldigimi ogrendim bende fibromiyalji de var bazen etlerim acir dayak yemiş gibi boyun fitigim da var. acaba ondan mi. sorun olsa doktor ultrasonla bakinca gorurdu herhalde dimi
Esrakuku ZumrutHanim eger cok ciddi sıkıntı olsaydı doktorun söylerdi sana iyi düşün canım değerinde harika bebeğe hiç zararı yok
ZumrutHanim Esrakuku Allah razi olsun senden euthoryx 25 mg kullanıyorum 1 aydir en son 2. 76 ydi 0.59 a düşmüş pek anlamiyorum tiroidden
Esrakuku ZumrutHanim ben 6 yıldır troid hastası olduğum için mecbur anlıyom🤣 senin normal değerin 2,76 da normal di bu dwğerinde
ZumrutHanim Esrakuku ocakta 3.56 martta 1 76 ve tekrar martta 2 76 anti tg birazcik yuksek anti tpo sorun yoktu 2.50 altina dussun diye ilac verdi bi de ananane guatr hastasi diye hipotiroidi ve tiroidit yazmis sanki tiroid bezlerimin oldugu yer aciyor dokununca