Merhaba canimlar .
Dört gün önce özele gittim henüz cinsiyet için erken diyip cinsiyetine bakmadı
Bugün ikili test için devlete gittim 12.6 günlük hamileyim erkek dedi tabiki hayırlı ve sağlıklı olsun önce farketmez ama yanılma payı varmı
Çocuk bacak arasını açmadan öyle baktı
Üstten bir şekilde gördü
Göbeğinden gördü yani sırt üstü yatiyodu
Bilmiyorum yanılma olabilirmi