elcn4139 Kizlar haziran bası dogum.ilk 3 ay kiyafetleri uzun mu kısa mı nasıl giydiricez ben hep uzun almisim ama sıcaklarmı ki
milena11 elcn4139 hayor canım yenidoğanlar ilk başta vucut ısılarını koruyamıyorlar o yüzden kısa kol kullanmamak lazım aslında. Altına zıbın üstüne tulum yeter. Battaniyeye değil müsline sararsın miss😍
demetinceyildirim elcn4139 benimde haziran 15-20 arası yenidoğanları uzun kollu tulum şeklinde aldım zıbın aldım askılı kısa kollu tulumlarda aldım karışık yani hepsi giydirilebilir havanın durumuna göre ikiside lazım.