HavvaMerve Leylaakcay 2linin testi normal gelince üçlüyü istediklerini ilk defa duydum yaptırmadım ama doktorun istediyse yaptır canım
Dry34 Doktonurunza sorunuz neden diye. birde şöyle bir durum var özel hastanelrin bazıları para sebebi ile her testi istiyorlar. Ben yaptırdım 2liyi doktorum 3ve 4 lüye gerek yok ayrıntılı renklıde görürüşürz demişti:)
Fatmaiii Leylaakcay bende ikili yaptırdım 3 lü istediler onuda yaptırdım çok şükür ikisindende bişey çıkmadı hastane prosedürü olabilir.
Fatmaiii K_dlr08 yeni gördüm 🌹Sanırım hastaneden hastaneye değişiyor. Benim ertesi gün çıkıyor sonucum başka hastanelerde 10 günü de buluyormuş🤔