Mucizebebek hamileliğimi öğrendikten sonraki ilk doktor kontrolümde aşıları tam bir kedim olduğunu söylemiştim, ilk kan tahlilinde bakıldı hal böyle olunca 😊 özelde de devlette de yapıyorlar testi benim doktorum özelde olduğundan orada yaptırdım yaklaşık 250 lira tuttu. çok şükür bağışıklığım var çıktı da içim rahatladı oğluşumla ayrılmak zorunda kalmadık 🤗
Dün oturduğumuz apartmanın kullanılmayan garaj girişinde bir anne 3 tane de yavru kedi olduğunu farkettim dayanamadım hemen kuru mama ve süt götürdüm temas etmekte tereddüt ettim ne olur ne olmaz diye eşim koydu kapları yanlarına. 🤗 Acaba bir zararı olur mu biraz sevmemin? 🙄 bilgisi olan var mı acaba bu konuda 🙄