Bizim plasentamız RAHMİ kapatıyor doktorumuz bu hafta azda olsa yukarı çıkmış dedi bende o heyecanla sormayı unuttum kaç santim yada Ne kadar çıktı diye ultrason kağıdında yazılıyor ama plasenta dair hiç bir yazı görmedim onun için sordum hepinize teşekkür ederim