birprensesvebirprensannesi Esila074 Daha hazirlamadim ama 1 tane 10 lu 2 tane 5 li koymayı düşünüyorum 🤷
HavvaMerve Esila074 1 tane 10lu hastane çıkışı,3 adet 5li takım bir adette tulum koydum ne olur nolmaz diye 😇
Tugba_13 Esila074 1 tane 5 li çıkış, ameliyathaneye vermek için. 1 tane 10 lu hastane çıkışı, 1 tane tulum. Yedekli olarakta iç zıbın, ağız mendili, çorap, eldiven koydum.
Ipekeski 1 15 temmuz arası doğum gözüküyor 29+3 üm daha hazırlamadim ama dalin markasının deterjanini sipariş verdim gelince yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum.
Asyammiray Ipekeski benimde aynı 😌benim siparişimde bugün geldi sabırsızlanıyorum yıkayıp yerleştirmek için 💙 sizinkide hemen gelir inş
birprensesvebirprensannesi depsizoo Yani herhangi bir duruma karşı sonuçta bir anda sezeryana dönebilir yada gerekli olabilir evden uzak hastane açıkçası az olacağına fazla olması daha mantıklı geliyor 🤷
Asyammiray Ipekeski valla genelde kısa kollu diğerleri ince penyeler.tam Temmuz yani bebekte olsa 20gün sonunda sıcaklığa alışacak isilik olmasını istemem
mercimekkoftesi1 Bnmde Temmuzun ortası gibi kısmet olursa ama daha hazırlamadım çanta. Ne koyacağımı da bilmiyorum açıkçası 🤷🏻♀️
midekoruyucu Esila074 daha hazırlamadım ama hepsini alasım var nolur nolmaz diye 😂 aşırı pimpirikliyim 😂😂😂
gulin-35 Esila074 daha hazırlamadım ama uc takım koyucam olurda lazım olur dıye fazladan koymayı dusunuyorum
gulin-35 Esila074 oenye battanıye ıkı tane koycam bı tane de muslın battanıye koycam yegenım gecen sene agustosta dogum yaptı sıcak dıye battanıye koymamıs ıstemısler yenı dogdugunda ortuluyormus