kızlar merhaba 38+4 normal doğum bekliyoruz nasipse . Meryem ana otunu çok duydum doğumu kolaylaştırdığı vs. Bende aldım yapmak istiyorum fakat nasıl yapılması konusunda tam fikrim yok. Kimisi suyu içilmeli vs demiş ama ben kayınvalideme bırakacağım sureleri okusun diye yanima alamam büyük ihtimal Nasıl yapılıyor ve özellikle hangi SURELER okunuyor yardımcı olurmusunuz?