eylmx21 anladım cnm hiç pıt pıt da mı hissetmiyosun tatlı ye soluna yat hala hissetmezsen ozman git cnm bnm ağrım var de bişi de acil durumumum neyim var de illa bakarlar ozman bnce için rahat eder unutma ki biz karnımızın içini göremiyoruz onu orada koruyup gözeten allah bnde arkadaşımdan kötü bi haber duyup çok taktım ama tevekkül kalbi hafifletiyor :) tabi bu boşvermek demek değil bnce dediğim gibi ağrım sancım varde baktır bi şekilde ve rahat et :)