Kara96 Canım merhaba küçüklüğümden beri hayalim Miray ismi idi ancak bende araştırdığımda üzücü sonuç ile karşılaştım
Bu arada isim zevklerimiz çok benzer mira ismini de düşünüyordum ancak onun içinde anlamın güzel olmadığını gördüm 😔Bu durumda en güzeli Asel canım 🥰çok kibar ❤️Bir arkadaşım Asel Neva koymuştu❤️Sağlıkla gelsin prensesin
MİRAY anlam olarak sadece erkeklere uygun bir isimdir.
Kız ismi olarak kullanılsa da, bu yanlıştır.
Mir ‘bey’ demektir çünkü.
Miray “ay gibi aydın bey” demektir.
MİRA çeşitli anlamlara sahip bir kelime.
Arapçada ‘iki yüzlü olmak, riyâkarlık yapmak, itiraz etmek, tartışmak’ anlamlarına sahiptir Mira.
Hadis-i Şerif’in bir bölümünün ismi de Cidal ve Mira (Kavga ve Tartışma).