ElnazN-ova ya suni sancıyı öcü gibi göstermekten bi vazgeçmediler ya. Arkadaşım insanlar bebekleri normal yolla gelmedikleri için suni şancı almak zorunda kalıyorlar normal kendi sancılarını bilmiyorlar ki kıyaslama yapıyorlar birde. Emin olun suni sanci ve normal sancı aynı bi farkı yok. Kendi sancınız da olsa sonuna doğru yine çok ağrınız olucak. Size dr. Banu çiftçinin suni sancıyla ilgili youtube daki videosunu tavsiye ediyorum muhakkak izleyin bir çok soru işaretinizi alıcaktır