Benim de 23+6 bazen bir duruyor 2 gün kadar hiç hissetmiyorum sonra yavaş yavaş pıt pıt bazen yine yok. Muhtemelen hareket ediyor ama daha çok küçük o yüzden biz hissetmiyoruz. İnsan hep oynasın istiyor iki vurunca bile iyiyim diyor gibi geliyor da işte daha minik annesi biraz vaktimiz var 🤗