Saat 12 gibi geldik ewe ama şimdi dikiş yerime aşırı baskı hissediyorum sanki fırlayıp çıkacakmış gibi acaba stresten heyecandan falan mı oldu yoksa doğacakmyım bilmiyorum ama şuan çok kötüyüm şansa da bu akşam kendi doktorum nöbetçi bişey olursa gel demişti ama korkuyorum