Arkadaşlar 37+2 yim sabaha kadar sancı çektim yani tuhaf bi sancı karnım kasıldı belim ağrıdı en rahat ettiğim pozisyon afedersiniz köpek pozisyonunda ama başım yastıkda o şekilde uyudum. Sabah ise tuvalete girdiğimde şeffaf renkte jel kıvamında bi akıntı geldi bu nişan mı. İnternette şefaf olabileceğide yazıyor benim akıntım bu şekilde olmazdı çünki