Kızlar 30 haftalık hamileyim o gün dışarı çıktık ama kendimi yormadım yani arabayla çıktık iki kez sancım oldu kısa süreli sonra eczanedeydik öyle sıkıştım ki tutamayacak gibi oldum eve geldim lavaboya girdim hiç bişey yok akıntım gelmiş ve hep bebeği aşağıda hissettim yani böyle sanki düşecek gibi acaba erken doğum mu olacaktı yürümememmi gerekiyor anlamadım bilgisi olanlar aydınlatabilirmi