EmineBurcuTfekiSar
şu açıdan biraz rahatlatmaya çalişiorum kendimi bitek ben yaşamiorum bu deli sorulari korkulari diye.. bende artık ağırlaşiyorum ve ağrılar da kötü yanii sirt ağrisi mahvediyor gece uykusu yok sabaha karşı alerjim tavan yapiyor nefes alamiyorum.. o ilk aylari zaten benm de ailem yoktu gelemediler smdide yoklar gerçi.. düşük tehlikesini eşimle birkikte geçirmeye caliştik herşeyi o üstlendi ben 4 ay yattim daha 7.ayıma girdim işte yeni yeni markete yürüyüşe cikiyorum oda hergün degil haftada 1😃bilmem izlermisiniz ama kırmızı odada boncuk vardi onla ilgli yazi okudum herkes bigün boncuk gibi olcak markete gidip gelmekten ermişleri görücez diye 😂😂😂delircek herkes