Seyda5234 aslında benim de ilk hamileliğimi 24 le öğrenmiştim şimdi 4 yaşında oğlum. 4 ay önce hamileliğim vardı 730 la öğrenmiştim ama değerler düşük ilerledi ve düşük yaptım. Şimdi buda 108 çıktı korku oluyor ister istemez düşük mü ki yükselecek mi ki değerim gibi bi sürü soruyla mücadele ediyorum. Bakalım 8nsaallah pazartesi tekrar kan verecem o zaman içim rahatlayacak. Önceki düşükten sonra şimdi hamile olduğumu kimseye söyleyemedim. Pazartesi doktor değerlerin normal seyrediyor demesini bekliyorum. Ondan sonra söyleyebilirim herhalde 😊