M-r-v Bugün kan ve idrar verdim ikisinde pozitif çıktı kızlar adet günüm Du bugün normalde. Betam 103 çıktı. Düşük bi değer mi. Doktor normal artışını izleyelum sadece dedi
Ilkim_34 M-r-v canm yine güzel çıkmış ben adet gecikmesinin 8. Gününde 34 çıkmıştı beta öyle öğrendim
Eyll1010 Gayet iyi ben 3 gün gecikmeli 46 çıkmıştı 2 gün sonra tekrar kan ver 2 katına çıkıyorsa sorun yok demektir
bubuiledudu Ayy benim reglime 4 gün kala 35 çıktı sizlerde gecikince bu civarda cıkmış benim neden öncesinde öyle çıktı ki acaba
M-r-v bubuiledudu benim gecikmedi ki yani bugün adet olmam lazımdı. Bende ucdortgun önce verseydim büyük ihtimal benimde o civar da çıkacaktı
M-r-v Ilkim_34 ya Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 8nsaallah. Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin 😍
Ilkim_34 M-r-v Amin canm benim inşallah seninde gebeliğin hayırlı olsun rabbim guzel bi hamilelik donemi nasip etsin sağlıkla kucağına al 😊🤩🥰😘
Maeulle M-r-v adetim gecikmesi 7. Gün haftaya doktora gidicem inşallah bende güzel haber ile mutluluktan ağlayarak çıkarım 😶
M-r-v Maeulle insaallah canım seninde hayırlı haberlerini bekliyoruz Rabbım sanalda gönlündekini versin 8nsaallah 😍🤗