Sevgiavc Kızlar şeker Yüklemesi yaptıran varmı ben istemiyorum ama kimisi memnun kimisi faydalı bulmuyor
Balarisi23 Sevgiavc bence yaptırmalısınız zararı olsa doktorlar istemez zaten ben 24. Haftamda yaptırdım
Babyyyymother Sevgiavc ben yaptirdim cok şükür çıkmadı birsey simdi kafam rahat 😊 beni biraz zorladı ama iyiki yaptirdim diyorum çünkü varmi yokmu diye o düşünceyle kendimi yer dururdum
isimmsizz Sevgiavc Allah vermesin ani bir yükselmede bebek ölüyor bu çok önemli bişey yaotırmasan olup olmadığını nerden bileceksin
Taze_gebe Sevgiavc faydalı bulmayanlar kim? Doktorunuzsa o doğrusunu bilir ve yönlendirir ancak tıp eğitimi olmayan elti, komşu, hala vb ise bişe demiyim 🤷♀️ gebelik şekeriniz var ve önlem almayıp kendinize veya bebeğe zarar gelirse…. 🤷♀️☺️
ftmnrdmrl Bende yaptırma taraftarıyım sonuçta bunca yıldır yapılıyor zararı olsa bu kadar zaman bu kadar fazla kişiye yapılmazdı 🤷🏾♀️
Taze_gebe Sevgiavc bırak ya önce diploma numaralarını iste 😂 bak ben kendi hikayemi diyim sana 4 kilo fln almıştım eğer milleti dinleseydim aa az kilo aldın aa o içecek bilmem ne yapıyormuş diye yaptırmasaydım gebelik şekerim olduğunu bilmeyecektim ! Suyum fazlalaşacaktı erken doğum riskinden tut bi sürü sorun ihtimali olacaktı bu sorunlar olunca o çok bilenler mi tedavi edecekti şu an şekerim dengelendi suyum artmadı vs bi de kesinlikle ben çok yararlı çok yararlı diyecek konumda değilim test için ancak beni deli eden şu doktor ultrasonla bakıyor kan testi istiyor vs onlara tamam deniyor ama şeker testine gelince tü kaka oluyor o zaman hiç gitmeyelim doktora reglimiz geciksin test yapmayalım düşük riski olan ilaç almasın ne gelirse allahtan diyip otursun hoş ztn öyle de yani demek istediğimi anlatabildim mi bilmiyorum ama etraftaki çok bilmişler hiç doktıra gitmesin o zaman inanalım 😂
Sevgiavc Taze_gebe aynen canım haklısın etrafta kiler çok karışıyor yok yapma kilo alırsın çocuğa Zararlı falan vs bi sürü şey neyse ama içim rahatladı sende anlatınca 😀😀yaptırcam inşallah
Taze_gebe Sevgiavc allah korusun bebeğe bile olsa sana bişe olsa aynı kişiler bi çocuğu doğuramadı diyecek zihniyette olduğundan saygıyı hak etmiyorlar benim gözümde hiçççç takma sen kendin araştır doktoruna sor kafana ne yatıyorsa onu yap milleti dinleme eskiden yoktu bunlar diyene de söyle elindeki telefonu interneti de bıraksın eskiden o da yoktu bu kadar valla 😂
Merineri Sevgiavc ben de yaptıracağım önümüzdeki günlerde. Bence kesinlikle yaptırılmalı şeker varsa bebeğe zararı çok daha büyük. zaten 50 mg şeker yüklemesi 8 küp şekere eşdeğer. Onu zaten bi tabak tatlı yediğimizde alıyoruz.
Sevgiavc Merineri aynen öyle onu zaten günlük yediğimiz besinlerden de alıyoruz bende yaptırcam inşallah