Mintrikk00 Kızlar merhaba 5+3um ama hiçbir belirti yok. Sadece çok su içiyorum ve uyku hali var. Sizde belirtiler var mi. Keseyi ne zaman gordunuz
Seb Mintrikk00 4+4 te keseyi gördüm 5+2 yım şuan 2 gün sonra tekrar gideceğim inşallah herşey yolundadir
Pembepanterr Mintrikk00 Hayır kuzum daha gitmedim kalp atışlarını duymak için bekliyorum 7 haftalıkken gideceğiz inşaAllah 😊 daha erken diye gitmedik hem yasaklarda bitmiş oluyor yani tam kapanma kalkıcak 😂 daha rahat hareket ederiz diye düşündük 😊