Kızlar merhabalar 8+5 gebeyim dün sarı akıntım olduğunu farkettimm afedersiniz kokusuz ve herhangi bir kaşıntım yok ama çok endişelendim sizce enfeksiyon mu yoksa benim gibi bu şekilde akıntı yaşayan var mı? Hamilelikte böyle akıntılar normal kabul edilir mi?