Merhaba kızlar 21 nisanda çatlatma iğnesi yaptırdım bugün dayanamadım test yaptım ama sonuç negatif bu kesin gebeliğin olmadığı anlamına mı geliyor çünkü iğne etkisiyle silik çizgi bile çıkmadı bu durum başına gelip sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı