Merhaba ben 4+4 te kese gördüm fakat doktor kese etrafında kanama alanı gördüğünü söyledi acaba bunu yaşayan var mı üzerinde durmadı kese boyu içinde 3 mm dedi bir hafta sonra 5+4 te gelmemi istedi 5+4 te gidip keseyi dolu gören oldumu ve kanama alanı gözüküp kaybolan ? Boş gebelik yaşadım o yuzden tedirginim kese boyu ve kanama alanıyla ilgili.