Mom0891 12+6ya kadar kullandım normalde 12de kesecekti mide bulantım olduğu için diğer ilaçlara geçmeyelim dedi. 12+6da kesildi bulantılar ve diğer vitaminlere geçtim. Normalde 8.haftaya kadar kullanmak yeterli oluyormuş. Nöral tüp 8.haftaya kadar kapanmış oluyor çünkü. Ben doktorumu dinledim 12.haftaya kadar bırakmayalım demişti