terelelli81 25. Haftadayim. En son uc hafta once gittim suyu ve gekisimi normal ama asil bu haftadan sonra onemli dediler. Gece yatmadan 20 unite insulin yapiyorum ama hic etkilemiyor. Sabah uyandigimda 110 civari cikiyor. Ama insulini artiracak sanirim. İnsulin de bebege ve bana kilo aldirirmis ne yapicam bilmiyorum