mom012 24-32 hafta arası idari izin kullanıp 32den sonra çalışan var mı aramızda? Ben çalışır raporu aldım ama kabul etmiyorlar herkeste böyle mi
Esincil mom012 ben çalışıyordum canım ama 9 yaşında kızım olduğu için yine idari izinliyim Cumhurbaşkanlığının yazısı gereği tam kapanmadan sonrada resmi iznimin zamanı geliyor zaten. 24 32 hafta çalışır raporu aldığım için işe geleceğimi söylediler gidiyordum sonra yazı çıkınca gene idari izinli oldum 10 yaşından küçük çocuğum olduğu için
Sonay-34 mom012 arkadaşımda duymuştum o da 20li haftalarda çıkmış riskli diye sonra 32de çalışabiliri kabul etmemişler 20lerde riskli isen şimdi nasıl normale döndün diye
Semashbl mom012 ben aldım çalışıyorum hemşireyim hangi kurumdasiniz bilmiyorum ama kabul etmemek gibi bir lüksleri var mı ki
svdmm16 Ne iş yapıyorsunuz. Bizim kurumda sorun olmuyor ama öğretmenlere bazı okullar sorun yapıyor kabul etmiyormuş
miniginannesi9 svdmm16 yani bunu neye dayanarak kabul etmiyolar anlamıyorum. Ben de öğretmenim idari izne çıkmadım gerçi zaten uzaktan eğitim diye
Esbebeginannesi miniginannesi9 ben de ogretmenim. 24. Haftada rapor alip izne ayrildim. 32. Haftada tekrar rapor vermemiz gerekiyor mu acaba yoksa 24te verdigimiz rapor doguma kadar gecerli mi
Mybaby90 Bende 24te ayeıldım. 32de başlıycam mecburi görev süremi doldurmak için. Kabul etmeme gibi bi durum olamaz. Yasal olarak çalişabilir durumdaysak 32-37 arası çalışıp çalışan haftaları aktarabiliyoruz. Kuruma dilekçe yazıp ekine 657nin ilgili maddesini koyun
Esbebeginannesi Mybaby90 hamilelik izni gorev suresinden sayilmiyor mu acaba. Ben sayılıyor diye duymustum. Ben de suan izindeyim calisma gun sayim işliyor
Mybaby90 Esbebeginannesi ben şuan bu konudan müzdarip oldum malesef. Kamuda evlilik doğum gibi mazeretleri ve kullanılan raporları çalışma süresinden saymıyolar. Yalnızda yıllık izin sayılıyo çalişma süresinden. Hatta bu sebeple 5 yıl zorunlu görevde açığım oluştu 32. Haftamda çalişmak zorunda kalıyorum.
ironbaby Mantıken 24-32 arası riskten korunmak İçin izinliysen 32 sonrası da izinli olmalıyız evet ama yönetmelikler öyle değil, 32-37 arası çalışabilir raporumuz olduğu sürece kullandırmamaları doğru değil, devletteyseniz bakanlıktan görüş yazısı isteyin