Likapaa ben bi ara bir Demir ilacı kullanıyordum iğrenç bir şeydi idrarım, dışkım çok kötü kokuyordu ve rengi yeşildi. Sonra o ilaç yan etki yaptı bende doktorum değiştirdi. İyi ki değiştirdi kabus gibiydi. Belki sizinki de kullandığınız bir ilaçtan dolayıdır