Az önce doktordan geldim kızlar , 32+5 te 2600 Gr 48 cm olmuş bebeğim 2-3 hafta önden gidiyor dedi doktorum , uzun zamandır diyetisyen eşliğinde devam etmeme rağmen kilo almaya devam ediyor , doktorum büyük ihtimal sezeryan dedi benim için önemli değil sağlıklı olsun yeter ki , bundan sonra kilo alması biraz yavaşlar mı sizce , ve sizin durumlarınız nasıl bebişler kaç kilo oldu ?? ❤️