29 haftalık hamileyim idrar yolumdaki enfeksiyon aşırı fazlalşmş doktor antibiyotik yazdı aile hekimim yazdı kendi kadın doğum doktorumla randevuma daha 1 hafta var benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu antibiyotigin yanında ekstradan bu durumdan kurtulmak için ne yapabilirim