Ftmasanli Jdjdndjsnsnsj bebe yağı yada kantaron yağı Bn kullanmadım düzenli 37.ci haftada çatlakların oluştu
Zeynep0332 Jdjdndjsnsnsj ilk gebeliğimde tedbir amaçlı çatlak olmamasına ragmen tatlı badem yağı sürdüm..hiç çatlak olmadı şükür..şimdi 36 haftalığım..gene çatlak yok ama bebe yagı sürüyorum geriliyor diye.. rahatlatıyor 👍😇