-BusraKA- testten neden bu kadar korkuyorsunuz anlayamadım. Ben de hiç yaptırmadım ama yaptıranlar korkulacak bir şey olmadığını söylüyorlar. Yani en azından doğum yapmaya cesaretiniz varsa teste de olmalı diye düşünüyorum. Sonuçta testin doğum kadar zor ve sancılı olması mümkün değil.
Ayrıca doktorların , hemşirelerin sürekli test yaptırmadığına emin misiniz? Bu konuda net bir bilgim yok ama özellikle bazı servislerde çalışanların düzenli olarak test yaptırdığını düşünüyorum.
Ayrıca doğum esnasında test yaptırmadınız ve kovitsiniz diyelim. Sonuçta bu hepimizin başına gelebilecek bir şey. Ve test yaptırmadan covit olduğunuzu bilmeden doğuma girdiniz. Kaç kişinin sağlığını tehlikeye sokacağınızı bir düşünün. Doktorunuz,hemşire,ebe,hasta bakıcı , varsa onların çocukları, eşleri, anneleri ,babaları,kendi çocuğunuz,aileniz… saymakla bitmez. Bir dakikalık bir işlemden korkuyorsunuz diye bu kadar kişinin canının yanmasını istemeyeceğinize eminim. O yüzden vicdan azabı çekmemek için korkuyu bir kenara bırakıp doktorunuz sizden ne istiyorsa onu yerine yerine getirmelisiniz.